رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساده‌ترین کاری که می‌تواند شما را از ابتلا به یک نوع سرطان نجات دهد توموری نادر اما خطرناک در مردان | انواع سرطان تناسلی مردان، علائم، عوامل خطر و درمان‌ها ثبت و رسیدگی به ۲۸ شکایت از مدارس غیردولتی در خراسان رضوی طی سال گذشته | شهریه مدارس، اصلی‌ترین موضوع گلایه‌مندی‌ها توصیه‌های مهم پلیس فرودگاه به زائران حج تمتع خراسانی | بدرقه‌کنندگان به فرودگاه نیایند سناریوی متناقض سارق کیف طلا، او را به دام انداخت برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور | وزش باد شدید در نوار شرقی (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۸۸۹
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور | وزش باد شدید در نوار شرقی (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی طی شنبه و یکشنبه (۱۵ و ۱۶ مردادماه) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: چهارشنبه (۱۲ مردادماه) در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد و در هرمزگان و جنوب سیستان وبلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وزش باد در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل پدیده غالب است. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

وی افزود: پنجشنبه (۱۳ مردادماه) بارش در جنوب کشور کاهش می‌یابد و در نوار شمالی این وضعیت ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۱۴ مردادماه) در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام استقرار می‌یابد.

وی افزود: طی بعد از ظهر شنبه و روز یکشنبه (۱۵ و ۱۶ مردادماه) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد:طی این دو روز دریای خزر مواج و در سواحل شمالی کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ و روز جمعه (۱۴ مردادماه) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ مرداد ماه) اهواز با دمای ۴۸ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۶ و ۱۵ درجه سانتیگراد و اردبیل با دمای ۱۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->